Job 12 van 34


Report this listing

Solliciteren



HR Officer


Functie

Voor onze HR-dienst, met uitvalsbasis Lubbeek, zijn we op zoek naar een enthousiaste, hands-on en gedreven HR Officer. Je werkt nauw samen met de directeur HR en 3 HR adviseurs en neemt een divers aantal ondersteunende en administratieve taken op omtrent werving en selectie, talent management, welzijn, stages, leren & ontwikkeling,…

Functie

  • Je neemt heel wat ondersteunende en administratieve processen voor je rekening binnen de HR-cyclus van indienst, doorstroom en uitdienst. Hiertoe behoren o.a. beheer van personeelsinformatie, publicatie van vacatures, screening van sollicitanten, opleidingsplan opmaken en organiseren, vormingsregistratie, aanwezigheidslijsten verwerken, exitgesprekken plannen en voeren, ...
  • Je voorziet in de nodige mondelinge en schriftelijke rapportage, bv. in het kader van onze kwaliteitsindicatoren of met het oog op subsidies.
  • Je bent contactpersoon voor interne en externe belanghebbenden, waaronder collega’s, sollicitanten, externe partners, e.a. omtrent HR-gerelateerde vragen.
  • Je werkt mee aan projecten (bijvoorbeeld implementatie van een nieuwe vormingstool) en denkt mee na over verdere verbeteropportuniteiten.
  • Je wordt mee ingeschakeld bij het uitwerken en begeleiden van HR-gerelateerde opleidingen.

Jouw profiel

  • Je functioneert op bachelorniveau. Een bachelordiploma in een HR-gerelateerde richting is een plus.
  • Vanuit je verantwoordelijkheidsgevoel en klantgerichtheid hecht je groot belang aan feilloos werk.
  • Je kan je eigen werk zelfstandig organiseren en werkt oplossingsgericht en proactief.
  • Je kunt overzicht bewaren en doet voorstellen ter verbetering en optimalisatie.
  • Je hebt ervaring in of affiniteit met HR.
  • Je bent contactvaardig, discreet en diplomatisch.
  • Je bent een ‘change agent’: flexibel, stressbestendig en in staat om om te gaan met veranderingen.
  • Uiteraard kan je vlot overweg met Outlook, Excel, Word en Powerpoint, en leer je snel nieuwe programma’s aan.
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)

Aanbod

  • Contract onbepaalde duur aan 80% tem 100% (vrij te kiezen). Standplaats te Lubbeek, glijdende uren, en mogelijkheid tot thuiswerk;
  • Ondersteuning en samenwerking in een team van fijne collega’s;
  • Een breed en afwisselend takenpakket met voldoende mogelijkheden om te voorzien in je eigen uitdagingen, (deel)projecten en persoonlijke groei;
  • Bruto voltijds salaris tussen €2944 en €4378 (IFIC schaal 13), rekening houdend met je relevante werkervaring. Dit wordt aangevuld met tal van extralegale voordelen:
    • maaltijdcheques van €7;
    • eindejaarspremie;
    • groepsverzekering;
    • mogelijkheid tot hospitalisatieverzekering en tandzorgplan;
    • extra ongevallenverzekering privé-leven;
    • anciënniteitsverlof (vanaf 5 jaar dienst binnen het WGK):
    • 11 feestdagen;
    • ADV-dagen (14 dagen bij voltijdse tewerkstelling)
    • verzekering gewaarborgd inkomen(vanaf 5 jaar dienst);
    • attenties, voordelenplatform, ...

Solliciteren